Over het merk Happy Socks

Happy Socks, een jong merk met een onderscheidende huisstijl. Het merk is opgericht in Zweden en is uitgegroeid tot een merk dat verkrijgbaar is in 35 landen en heeft meerdere partnerschappen met wederverkopers.
Het merk is gespecialiseerd in sokken en ondergoed in felle kleuren. De sokken zijn allemaal unisex en het ondergoed is voor mannen, vrouwen en kinderen. Het stippenpatroon met de donker blauwe achtergrond is het meest bekend.
Naast hun groeiende productassortiment, hebben ze hebben ze meerdere samenwerkingen die resulteren in limited editions en extra speciale ontwerpen.

Happy Socks werd in 2008 opgericht in Zweden. Twee vrienden, Viktor Tell en Mikael Söderlindh, hadden een visie om geluk te verspreiden door het veranderen van in een kleurrijk design stuk.
Viktor Tell werkte vroeger als grafisch ontwerper en illustrator en Mikael Söderlindh had 10 jaar in de reclame-industrie

De visie van Happy Socks is: het verspreiden van geluk door het veranderen van een alledaagse essential in een kleurrijk design stuk met een stijve standaard van ultieme kwaliteit, vakmanschap en creativiteit.

Geluk;
De producten verspreiden geluk onder de mensen, want ze zijn een beetje vreemd en heel kleurrijk. Het brengt een glimlach op je gezicht.

Kwaliteit;
Alle producten zijn van een hoge kwaliteit, zowel de sokken als het ondergoed. Alle fabrieken zijn in overeenstemming met de internationale arbeidswetten en -normen en zijn respectvolle werkomgevingen
omgevingen.

Vakmanschap;
De sokken worden in Turkije gemaakt in een familiebedrijf dat al meer dan al meer dan 30 jaar actief is.

Creativiteit;
In beide ontwerpen, waaraan een team van ontwerpers werkt als de leuke, positieve aanpak om het merk te versterken zijn bijzonder en kleurrijk.